Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksIndeks  SzukajSzukaj  Latest imagesLatest images  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

 

 Czas na forum

Go down 
AutorWiadomość
Kapitan
Admin
Kapitan



Czas na forum Empty
PisanieTemat: Czas na forum   Czas na forum Empty14.01.18 17:07

Czas w anomaliach płynie odmiennie, dlatego postaci mogą powracać do świata realnego w czasie niezgodnym z logiką. Zazwyczaj jest to przesunięcie rzędu kilku godzin, które może być uznane za absolutnie normalne (w przypadku przesunięcia w przód) lub możliwe do zignorowania (kilka godzin w tył). Ale zdarzają się też bardziej drastyczne przeskoki, obejmujące tygodnie, miesiące, a nawet lata. W skrajnych przypadkach słyszy się o ludziach, którzy wyruszyli na misję i nigdy z niej nie wrócili, zgubiwszy się w czasie.
 - Dla celów fabularnych niedozwolone jest celowe przesuwanie czasu o więcej niż 3 fabularne dni.
 - W przypadku przesunięcia w tył akcję postaci będzie nadzorował MG. Możliwe jest wówczas odwrócenie biegu wydarzeń (np. zapobiegnięcie jakimś zdarzeniom), o ile w akcję nie są zaangażowani inni gracze, a problemy natury logicznej (np. NPC wiedzący o całym zajściu) zostaną usunięte.
 - Przesunięcie czasu postaci w przód będzie wiązało się z czasową hibernacją przez określony czas. Fabularnie można pisać wówczas wyłącznie w Kapsule Czasu. Jeżeli aktualnie przebywa tam inna postać, można wejść z nią w interakcję. W innym przypadku można np. trenować pod nadzorem MG lub wykonywać ulubione prace robotników drogowych, tj. zrobić sobie przerwę. Tego typu sytuacje mogą być karą MG za naginanie zasad w trakcie misji lub jedną z opcji „przechowania” postaci podczas nieobecności.
Powrót do góry Go down
 
Czas na forum
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 ::   :: Baza Danych-
Skocz do: